Oferta zagraniczna / Foreign offer:

Adres e-mail

Numer kontaktowy

+48 534 789 462

Kontakt dla klientów z zagranicy

+44 744 535 2711

Case study: PRO zespoły zdalne 2022.

Case study: PRO zespoły zdalne 2022.
Przejście firmy stacjonarnej do pełnej zdalności. Wdrożenie w firmie do 8 osób. Jesienią 2022 zgłosił się do Nas klient z branży e-commerce, który od kilku lat prowadzi swój sklep internetowy w branży dziecięcej. Dobrze mu idzie, biznes w miarę stabilny. Jednak posiadał małe biuro, które generowało mu różnego rodzaju problemy. Chciał coś zmienić. Zaczęliśmy od zdiagnozowania problemu, a następnie rozpoczęliśmy działania.

Przejście firmy stacjonarnej do pełnej zdalności. Wdrożenie w firmie do 8 osób.

Jesienią 2022 zgłosił się do Nas klient z branży e-commerce, który od kilku lat prowadzi swój sklep internetowy w branży dziecięcej. Dobrze mu idzie, biznes w miarę stabilny. Jednak posiadał małe biuro, które generowało mu różnego rodzaju problemy. Chciał coś zmienić. Zaczęliśmy od zdiagnozowania problemu, a następnie rozpoczęliśmy działania.

W tej potencjalnie dobrze brzmiącej historii nie widać na pierwszy rzut oka ograniczeń, które tu występują. A są to przede wszystkim:

  • klient posiadając biuro był zmuszony do pokrywania jego kosztów
  • klient chcąc się rozwijać i zatrudniać nowych członków zespołu, był ograniczony tylko do miejsca którym znajduje się biuro fizycznie, czyli miejscowości do 20tys mieszkańców
  • ze względu na małomiasteczkowość pracownicy chcieli stabilnej pracy 8-16 na jedynie słusznej UoP, nie dopuszczając żadnych innych nawet lepszych i motywacyjnych ofert współpracy
  • klient nie mógł dokonywać nagłych zmian w firmie, ponieważ wszyscy przyzwyczaili się do stabilności i powtarzalnej pracy w tych samych godzinach i porach. A stabilność i powtarzalność to coś czego tak dynamiczna branża jak e-commerce nie lubi.

W ramach wdrożenia zespołu zdalnego z nami:

  • przeprowadziliśmy rozmowy z obecnymi pracownikami proponując im nowe warunki współpracy i pracę zdalną
  • zrobiliśmy rekrutację do zupełnie nowej już w pełni zdalnej firmy naszego klienta
  • zmieniliśmy formę zatrudnieni pracowników i w konsekwencji zaoszczędziliśmy naszemu klientowi mniej więcej 40% wcześniej ponoszonych przez niego kosztów
  • zaoferowaliśmy mu wsparcie we wdrożeniu nowego systemu zarządzania
  • wytłumaczyliśmy konkretnie na naszych przykładach jak należy dbać o zespół zdalny

Wszystkie zmiany zaszły w przeciągu 2 miesięcy od naszego pierwszego spotkania.

W konsekwencji:

  • klient mógł zamknąć biuro i przenieść się w zdalną rzeczywistość
  • poprawiły się wyniki obecnego zespołu, a osoby, które nie chciały zostać zostały zstąpione nowymi członkami zespołu co przyniosło raczej pozytywny efekt
  • dzięki powiewowi świeżości klient rozpoczął ekspansje na rynki zagraniczne
  • z odzyskanym czasem klient postanowił poświęcić na rozszerzenie swojej działalności o dodatkowe usługi nie tylko e-commerce

Ta historia może być również Twoja. Jeśli tak jak nasz klient chcesz zaoszczędzić na kosztach oraz wprowadzić swoją firmę w środowisko pracy zdalnej to skontaktuj się z nami.