Oferta zagraniczna / Foreign offer:

Adres e-mail

Numer kontaktowy

+48 534 789 462

Kontakt dla klientów z zagranicy

+44 744 535 2711

ALTERNATYWA DLA AGENCJI E-COMMERCE

model outsourcing


Chciałbyś rozpocząć ekspansję e-commerce ale nie wiesz od czego zacząć.

Rozpoczynasz więc poszukiwania w przeglądarce internetowej. Większość haseł prowadzi Cię do współpracy z Agencjami E-commerce.
Po wstępnej selekcji i kilku rozmowach już wiesz czego możesz się spodziewać.
Miliony złotych monet, ekspansja w krótkim czasie, odpoczynek i drinki z palemką tuż po podpisaniu umowy z wymarzoną agencją.
A później…mija miesiąc, kwartał, następny i kolejny a właściwie niewiele się dzieje.

Brzmi znajomo? Takich historii jest mnóstwo. Wynika to z faktu jak jest zbudowany model agencyjny a w tym przypadku agencji e-commerce.

Powiedz temu dość!

Postaw na coś innego.

Jesteśmy jedyną słuszną ALTERNATYWĄ dla Agencji e-commerce.

Postaw na outsourcing specjalistów e-commerce z LetsPRO.
Amazon, eBay, Aliekepress, Allegro, Kaufland, eMag, Cdisount w zasięgu Twojej ręki w modelu BPO. Buisness Process Outsourcing.

Wyleasinguj zespół specjalistów w elastycznej formie shared lub dedicated.

Dla kogo ten model sprawdzi się idealnie:

  • planujesz ekspansję e-commerce na rynki zagraniczne przez Amazon, eBay, Aliekspress, Kaufland.de, cDisount, eMag i inne market place w strategii multi channel
  • masz dość swojej agencji lub oferty modelu agencyjnego i oczekujesz realnej pracy i wyników
  • planujesz ekspansję na rynki zagraniczne, a nie masz czasu i doświadczenia by zatrudnić i zbudować odpowiedni dział wewnątrz własnej firmy
  • zamiast suchego raportu o stanie popełnionych prac, chcesz mieć swój realny zespół specjalistów pracujących na wyłączność Twojego projektu
    szukasz prawdziwej jakości, elastyczności we wdrażaniu i unikalnej usługi ekspansji i obsługi market place
  • z góry chcesz konkretnie wiedzieć ile zapłacisz za wykonaną pracę
  • przerastają Cię rosnące koszty pracodawcy i szukasz optymalizacji kosztów
  • nie chcesz lub nie umiesz zarządzać ludźmi/projektem i szukasz firmy, która zrobi to za Ciebie
  • chcesz odzyskać swój czas i użyć go do czegoś innego
  • z góry chcesz wiedzieć ile konkretnie pracy zostanie włożone w Twój projekt każdego miesiąca
  • chcesz zacząć delegować swoje zadania do firmy zewnętrznej (offshoring, bpo)

Formy zespołów

Zespoły w formule shared

To zespół specjalistów w formule współdzielonej. To znaczy, że wybrany specjalista dzieli swój czas pracy i uwagę na Twój projekt oraz drugiego kontrahenta.

Plusy

  • zespoły shared są tańsze
  • zespoły shared są tak samo skuteczne jak dedicated
  • natychmiastowy dostęp do specjalistów
  • dedykowany lider projektu
  • raporty co tydzień
  • stały kontakt z liderem projektu

Minusy

  • każdy specjalista posiada pewne limitację na wykonywaną pracę w ciągu miesiąca
  • brak bezpośredniego kontaktu z członkami zespołów

Zespoły w formule dedicated

To zespoły specjalistów na wyłączność Twojego projektu. Oznacza to, że zatrudniamy do projektu dedykowanych specjalistów, przygotowujemy ich do danego projektu i w pełni delegujemy do zadań.

Plusy

  • zespół nie posiada większych limitacji w konsekwencji pracownik wykonuje tyle pracy ile jest zlecone
  • zespoły dedicated są tak samo skuteczne jak shared
  • możliwy kontakt z członkami zespołu
  • większa moc przerobowa, w konsekwencji rozwój projektu idzie szybciej
  • dodatkowe indywidualne interpretacje i sugestie zespołów co można poprawić
  • dedykowany lider projektu
  • raporty co tydzień
  • stały kontakt z liderem projektu

Minusy

  • zespoły w formule dedicated są droższe niż shared
  • wdrożenie trwa nieco dłużej ze względu na dodatkową rekrutację i szkolenie
Jak napisać dobre ogłoszenie o pracę?

Czym dokładnie zajmą się Nasi specjaliści:

  • wdrożeniem i ekspansją e-commerce na rynki zagraniczne
  • strategia multi channel w poszukiwaniu najlepszego market place dla Twojego projektu
  • największej skali i najlepszej efektywności kosztowej i prowizyjnej
  • wdrożenie i ekspansją Twojej marki
  • doradzą i zasugerują możliwości zmian lub nowych szans rozwoju produktu
  • obsługą klienta
  • baza i wdrożenia graficzne
  • stała analityka i raportowanie przez cały okres współpracy
  • realizacja założonych celów sprzedażowych i nie tylko
  • kompleksowa obsługa konta znamy się przede wszystkim na Amazon, eBay, Aliekpress, Allegro, cDiscount, Kaufland.de, eMag

Jeżeli przedstawiona alternatywa jest dla Ciebie czymś ciekawym to zapraszam do kontynuowania lektury w kolejnym artykule:

Ekpansja e-commerce w formule BPO vs Agencja e-commerce.

Słów klika o budowaniu e-commerce wewnętrznie.

Bardzo często zbudowanie zespołu wewnętrznie jest trudniejsze i droższe.
Dlaczego tak jest?

Bardzo często jako przedsiębiorcy nie patrzymy na współpracę z firmami zewnętrznymi holistycznie.
 I chcemy za wszelką cenę budować zespoły wewnątrz własnych firm.
Jednak budowanie wiąże się z rekrutacją, po rekrutacji z wdrożeniem, ułożeniem procesów i zarządzaniem ekipą. To wszystko koszta. Dodatkowo jeśli nie znamy się na e-commerce to bardzo trudno będzie sprowadzić odpowiednie osoby do nas do firmy. A specjaliści e-commerce bardzo wysoko się cenią.

Dlatego wybór firmy zewnętrznej takiej jak LetsPRO spowoduje,że:

  • Nie musisz rekrutować ani obawiać się o nieudaną rekrutację
  • Dostajemy natychmiastowy dostęp do specjalistów nie trzeba czekać
  • Nie musimy zarządzać zespołem, po prostu delegujemy zadania na firmę zewnętrzną
  • Oszczędzamy pieniądze korzystając z rozliczenia b2b z firmą zewnętrzną
  • Oszczędzamy czas na prowadzenie zespołu i inwestujemy go w co innego.

Zachęcam do przeczytania jednego z Case study naszych klientów z Wielkiej Brytanii w e-commerce i iGaming który znajdziesz w języku angielskim tutaj

Jeśli ta alternatywa jest czymś co Ciebie zainteresowało zapraszamy do kontaktu

Link kontaktowy