model outsourcing
Chciałbyś rozpocząć ekspansję e-commerce ale nie wiesz od czego zacząć.
Rozpoczynasz więc poszukiwania w przeglądarce internetowej. Większość haseł prowadzi Cię do współpracy z Agencjami E-commerce.
Po wstępnej selekcji i kilku rozmowach już wiesz czego możesz się spodziewać.
Miliony złotych monet, ekspansja w krótkim czasie, odpoczynek i drinki z palemką tuż po podpisaniu umowy z wymarzoną agencją.
A później…mija miesiąc, kwartał, następny i kolejny a właściwie niewiele się dzieje.
Brzmi znajomo? Takich historii jest mnóstwo. Wynika to z faktu jak jest zbudowany model agencyjny a w tym przypadku agencji e-commerce.
Powiedz temu dość!
Postaw na coś innego.
Jesteśmy jedyną słuszną ALTERNATYWĄ dla Agencji e-commerce.
Postaw na outsourcing specjalistów e-commerce z LetsPRO.
Amazon, eBay, Aliekepress, Allegro, Kaufland, eMag, Cdisount w zasięgu Twojej ręki w modelu BPO. Buisness Process Outsourcing.
Wyleasinguj zespół specjalistów w elastycznej formie shared lub dedicated.
Dla kogo ten model sprawdzi się idealnie:
- planujesz ekspansję e-commerce na rynki zagraniczne przez Amazon, eBay, Aliekspress, Kaufland.de, cDisount, eMag i inne market place w strategii multi channel
- masz dość swojej agencji lub oferty modelu agencyjnego i oczekujesz realnej pracy i wyników
- planujesz ekspansję na rynki zagraniczne, a nie masz czasu i doświadczenia by zatrudnić i zbudować odpowiedni dział wewnątrz własnej firmy
- zamiast suchego raportu o stanie popełnionych prac, chcesz mieć swój realny zespół specjalistów pracujących na wyłączność Twojego projektu
szukasz prawdziwej jakości, elastyczności we wdrażaniu i unikalnej usługi ekspansji i obsługi market place - z góry chcesz konkretnie wiedzieć ile zapłacisz za wykonaną pracę
- przerastają Cię rosnące koszty pracodawcy i szukasz optymalizacji kosztów
- nie chcesz lub nie umiesz zarządzać ludźmi/projektem i szukasz firmy, która zrobi to za Ciebie
- chcesz odzyskać swój czas i użyć go do czegoś innego
- z góry chcesz wiedzieć ile konkretnie pracy zostanie włożone w Twój projekt każdego miesiąca
- chcesz zacząć delegować swoje zadania do firmy zewnętrznej (offshoring, bpo)
Formy zespołów
Zespoły w formule shared
To zespół specjalistów w formule współdzielonej. To znaczy, że wybrany specjalista dzieli swój czas pracy i uwagę na Twój projekt oraz drugiego kontrahenta.
Plusy
- zespoły shared są tańsze
- zespoły shared są tak samo skuteczne jak dedicated
- natychmiastowy dostęp do specjalistów
- dedykowany lider projektu
- raporty co tydzień
- stały kontakt z liderem projektu
Minusy
- każdy specjalista posiada pewne limitację na wykonywaną pracę w ciągu miesiąca
- brak bezpośredniego kontaktu z członkami zespołów
Zespoły w formule dedicated
To zespoły specjalistów na wyłączność Twojego projektu. Oznacza to, że zatrudniamy do projektu dedykowanych specjalistów, przygotowujemy ich do danego projektu i w pełni delegujemy do zadań.
Plusy
- zespół nie posiada większych limitacji w konsekwencji pracownik wykonuje tyle pracy ile jest zlecone
- zespoły dedicated są tak samo skuteczne jak shared
- możliwy kontakt z członkami zespołu
- większa moc przerobowa, w konsekwencji rozwój projektu idzie szybciej
- dodatkowe indywidualne interpretacje i sugestie zespołów co można poprawić
- dedykowany lider projektu
- raporty co tydzień
- stały kontakt z liderem projektu
Minusy
- zespoły w formule dedicated są droższe niż shared
- wdrożenie trwa nieco dłużej ze względu na dodatkową rekrutację i szkolenie
Czym dokładnie zajmą się Nasi specjaliści:
- wdrożeniem i ekspansją e-commerce na rynki zagraniczne
- strategia multi channel w poszukiwaniu najlepszego market place dla Twojego projektu
- największej skali i najlepszej efektywności kosztowej i prowizyjnej
- wdrożenie i ekspansją Twojej marki
- doradzą i zasugerują możliwości zmian lub nowych szans rozwoju produktu
- obsługą klienta
- baza i wdrożenia graficzne
- stała analityka i raportowanie przez cały okres współpracy
- realizacja założonych celów sprzedażowych i nie tylko
- kompleksowa obsługa konta znamy się przede wszystkim na Amazon, eBay, Aliekpress, Allegro, cDiscount, Kaufland.de, eMag
Jeżeli przedstawiona alternatywa jest dla Ciebie czymś ciekawym to zapraszam do kontynuowania lektury w kolejnym artykule:
Ekpansja e-commerce w formule BPO vs Agencja e-commerce.
Słów klika o budowaniu e-commerce wewnętrznie.
Bardzo często zbudowanie zespołu wewnętrznie jest trudniejsze i droższe.
Dlaczego tak jest?
Bardzo często jako przedsiębiorcy nie patrzymy na współpracę z firmami zewnętrznymi holistycznie.
I chcemy za wszelką cenę budować zespoły wewnątrz własnych firm.
Jednak budowanie wiąże się z rekrutacją, po rekrutacji z wdrożeniem, ułożeniem procesów i zarządzaniem ekipą. To wszystko koszta. Dodatkowo jeśli nie znamy się na e-commerce to bardzo trudno będzie sprowadzić odpowiednie osoby do nas do firmy. A specjaliści e-commerce bardzo wysoko się cenią.
Dlatego wybór firmy zewnętrznej takiej jak LetsPRO spowoduje,że:
- Nie musisz rekrutować ani obawiać się o nieudaną rekrutację
- Dostajemy natychmiastowy dostęp do specjalistów nie trzeba czekać
- Nie musimy zarządzać zespołem, po prostu delegujemy zadania na firmę zewnętrzną
- Oszczędzamy pieniądze korzystając z rozliczenia b2b z firmą zewnętrzną
- Oszczędzamy czas na prowadzenie zespołu i inwestujemy go w co innego.
Zachęcam do przeczytania jednego z Case study naszych klientów z Wielkiej Brytanii w e-commerce i iGaming który znajdziesz w języku angielskim tutaj